Nasza strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityka prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies we właściwościach Twojej przeglądarki.

FAQ



Grupa I : Przed wynajmem pojazdu

1. Czy istnieje możliwość wynajmu pojazdu na godziny?

Tak, ale tylko po telefonicznym bądź emailowym kontakcie z CarSpot.

2. Czy wszystkie pojazdy posiadają dzienne limity przejechanych kilometrów?

Pojazdy wynajmowane przez CarSpot posiadają limity kilometrów.

3. Czy otrzymam samochód z pełnym bakiem?

Samochód wydawany jest z określoną ilością paliwa np. pół baku i z taką samą ilością powinien wrócić.

4. Czy mogę pojechać wynajętym pojazdem poza granice kraju?

Tak, jeśli jest to kraj zrzeszony w UE, prosimy jednak wcześniej poinformować CarSpot o chęci wyjazdu poza granice Polski.

5. Czy w moim obowiązku jest wyczyścić samochód przed zwróceniem go do wypożyczalni?

Tak, samochód powinien być utrzymywany w czystości przez cały okres wynajmu.

6. Czy w razie uszkodzenia pojazdu będę odpowiadać własnym majątkiem?

Tak, w przypadku z winy kierującego odpowiada do wysokości wpłaconej kaucji. W przypadku gdy kierowca będzie pod wpływem alkoholu bądź środków odurzających, towarzystwo ubezpieczeniowe może dokonać regresu na sprawcę.

7. Czy w pojazdach można przewozić psy/ zwierzęta?

Prosimy w takich przypadkach o kontakt z CarSpot.

8. Czy pojazdy posiadają czujniki lokalizacji?

Tak, każdy pojazd wyposażony jest w czujnik lokalizacji.

9. Czy pojazd należy zwrócić w tym samym miejscu?

Tak. Pojazd należy zwrócić w miejscu, gdzie został wypożyczony, chyba że w miejscu zwrot, na panelu rezerwacyjnym została wybrana inna lokalizacja.

10. Czy nawigacja jest dodatkowo płatna?

Jeśli pojazd nie posiada fabrycznej nawigacji, istnieje możliwość wynajęcia nawigacji GPS.

11. Czy za zimowe opony trzeba dodatkowo zapłacić?

Nie. Wszystkie pojazdy przechodzą sezonową zmianę opon. W przypadku wynajmu długoterminowego opony zimowe wliczone są w ratę najmu.

12. Czy dostępne są łańcuchy na koła?

Tak, na indywidualne życzenie klient.

13. Czy za łańcuchy na koła trzeba dodatkowo płacić?

Cena jest ustalana indywidualne w zależności od okresu wynajmu.

14. Jaki jest minimalny okres wynajmu pojazdu?

Jeden dzień, w najbliższym czasie zostanie uruchomiona usługa wynajmu samochodu na godziny.

15. Czy mogę zwrócić samochód przez czasem?

Tak, ale nie zawsze zostanie zwrócona kwota za pozostały wynajem. W takich przypadkach prosimy o kontakt z CarSpot.

16. Czy mogę dokonać wcześniejszej rezerwacji pojazdu ?

Tak, wystarczy wpisać datę w menu wyszukiwania.

17. Czy istnieje opcja podstawienia pojazdu pod wyznaczony przeze mnie adres?

Tak, jednak w takim przypadku prosimy o kontakt z CarSpot.

18. Przy wynajmie kilku pojazdów mogę liczyć na rabat?

Tak, każdy klient uzyskuje punkty w programie partnerskim, które może zamienić na zniżki przy kolejnych wynajmach. Przy dużych zleceniach rabaty negocjowane są indywidualnie

19. Czy otrzymam dokładnie taki model pojazdu, który wybrałem/am?

Tak. Różnić się może tylko kolor samochodu. Model, silnik, wersja wyposażenia zgodne są z opisem.

20. Czy są pojazdy napędzane gazem ziemnym?

Niektóre pojazdy są wyposażone w instalacje LPG, rodzaj paliwa opisany jest w opisie samochodu.

21. Czy muszę informować o chęci wyjazdu wypożyczonym samochodem za granicę kraju?

Tak. Niezależnie czy jest to kraj zrzeszony w UE, czy nie. W każdym przypadku prosimy o kontakt z CarSpot

22. Czy w ofercie są pojazdy posiadające haki holownicze?

Tak, to czy samochód posiada hak holowniczy, umieszczone jest w opisie pojazdu.

23. Czy za foteliki samochodowe dla dzieci trzeba dodatkowo płacić?

Tak. W przypadku chęci wynajęcia fotelika prosimy o wcześniejszy kontakt z CarSpot.

24. Czy można wypożyczyć samochodową ładowarkę do telefonu?

Tak. Ładowarki dostępne są w punktach partnerskich CarSpot

25. Czy w samochodach są CB-radia?

Samochody nie są wyposażone standardowo w CB- radio

26. Czy można dodatkowo wypożyczyć CB-radio?

Istnieje możliwość wynajmu radia CB, w takim przypadku prosimy o kontakt z CarSpot

27. Czy trzeba podawać przeznaczenie wynajmowanego pojazdu?

Wynajmowany pojazd nie może być podnajmowany innym osobom, przeznaczanie i zasady korzystania z samochodów określone są w regulaminie wypożyczalni.

28. Czy trzeba określać rejon, po którym będzie się poruszać wynajęty pojazd?

Tak. Niezależnie czy jest to kraj zrzeszony w UE

29. Czy wszystkie pojazdy wyposażone są w klimatyzację?

To czy dany samochód posiada klimatyzację, określone jest w karcie pojazdu, dostępnej na ekranie rezerwacji samochodu.

30. Czy dostępne są samochody terenowe?

Tak, w CarSpot dostępne są samochody z napędem 4x4.

31. Jak ustawić parametry wyszukiwania samochodu?

Wystarczy wpisać datę wynajmu pojazdu a następnie zaznaczyć jakie parametry samochodu nas interesują. Można również wejść w zakładkę „ Nasza flota” i wyszukać pojazd, który nas interesuje.

32. Jak sprawdzić czy wynajmowany pojazd posiada jakieś szkody?

Samochody wynajmowane w CarSpot są należycie utrzymane i nie posiadają szkód.

33. Zasady ruchu drogowego w Polsce (dla obcokrajowców)

http://kodeks-drogowy.org/

34. Czy są dostępne pojazdy z napędem na 4 koła?

Tak, w CarSpot wynajmiesz samochód z napędem 4x4.

35. Ile czasu zajmuje proces wypożyczenia?

Krócej niż myślisz. Na wszystkie formalności nie stracisz więcej niż 5 min.

36. Czy można wynająć pojazd od ręki?

Tak. Jeśli wybrany przez nas pojazd jest dostępny, można go wynająć od ręki

37. W jaki sposób mogę znaleźć najbliższy punkt wynajmu?

Klikając na ekranie startowym w ikonę „rozwiń mapę”, tam pokazane są wszystkie lokalizacje CarSpot

38. Czy w ofercie są dostępne samochody pokryte matowym lakierem?

Pojazdów mających szczególne cechy np. matowy lakier prosimy szukać w zakładce samochody specjalne.

39. Czy wynajmujecie samochody zastępcze?

Tak. W CarSpot istnieje możliwość wynajęcia samochodu zastępczego.

40. Czy jest możliwy wynajem samochodu z OC sprawcy wypadku?

Tak. CarSpot świadczy usługi wynajmu samochodu z OC sprawcy

41. Czy za granicą również obowiązuje serwis assistance?

Warunki ubezpieczeń dostępne są w punktach partnerskich CarSpot

42. Co mam zrobić, jeśli nie znalazłem tutaj odpowiedzi na pytanie, które chciałem zadać?

Zadzwoń do CarSpot, zawszę chętnie odpowiemy na każde pytanie.


Grupa II : W trakcie umowy najmu

1. Czy za paliwo należy dodatkowo zapłacić?

Tak. W przypadku gdy po wynajmie stan paliwa w zbiorniku będzie niższy niż w momencie wynajmu, zostanie naliczona dopłata związana z wykorzystanym paliwem.

2. Czy oddając samochód z niewyjeżdżonym paliwem otrzymam za nie zwrot pieniędzy?

Nie. Nadwyżka paliwa nie jest zwracana.

3. Co zrobić gdy pojazd zepsuje się na trasie?

Skontaktować się z partnerem, od którego został wypożyczony pojazd i następnie wezwać assistance, którego numer znajduje się na polisie ubezpieczeniowej dołączonej do dowodu rejestracyjnego.

4. Co zrobić w razie kradzieży wypożyczonego pojazdu?

Skontaktować się z partnerem, od którego został wypożyczony pojazd i następnie wezwać assistance, którego numer znajduje się na polisie ubezpieczeniowej dołączonej do dowodu rejestracyjnego a także niezwłocznie wezwać Policję i uzyskać zgłoszenie kradzieży.

5. Co zrobić w razie uszkodzenia auta z czyjejś winy?

Skontaktować się z partnerem, od którego został wypożyczony pojazd i następnie wezwać assistance, którego numer znajduje się na polisie ubezpieczeniowej dołączonej do dowodu rejestracyjnego.

6. Co zrobić w razie uszkodzenia auta z mojej winy?

Skontaktować się z partnerem, od którego został wypożyczony pojazd i następnie wezwać assistance, którego numer znajduje się na polisie ubezpieczeniowej dołączonej do dowodu rejestracyjnego.

7. Co się dzieje, gdy podczas wynajmu fotoradar zrobi zdjęcie wynajmowanego pojazdu?

Kierowca zobowiązany jest zapłacić za wszystkie wykroczenia drogowe popełnione podczas wynajmu samochodu.

8. Czy istnieje opcja przedłużenia okresu wypożyczenia pod koniec okresu wynajmu?

W kwestiach przedłużenia okresu wynajmu prosimy o kontakt z CarSpot.

9. Czy w przypadku wcześniejszego zwrócenia pojazdu mniej zapłacę za wynajem?

Nie zawsze zostanie zwrócona kwota za pozostały wynajem. W takich przypadkach prosimy o kontakt z CarSpot .

10. Czy mapy w nawigacji dostępne są także na inne kraje?

Tak, nawigacje posiadają aktualne mapy wszystkich krajów członkowskich UE.

11. Czy w dodatkowym wyposażeniu dostępne jest dvd?

Niektóre samochody posiadają DVD na wyposażeniu standardowym, jest to opisane w karcie pojazdu.

12. Czy w wyposażeniu samochodu jest zestaw naprawczy?

W przypadku awarii prosimy zadzwonić do partnera, od którego został wynajęty pojazd.

13. Co jeśli nie zwrócę samochodu na czas?

Zostanie naliczona dodatkowa opłata za nieustalony czas wynajmu. Każdorazowo w przypadku, gdy planowane jest przedłużenie wynajmu lub wiadomo, że pojazd nie zostanie zwrócony o ustalonej wcześniej godzinie, prosimy o kontakt z partnerem, u którego został wynajęty pojazd.

14. Czy należy skontrolować stan pojazdu przed opuszczeniem punktu wynajmu?

Tak, wraz z osobą wydającą pojazd należy przeprowadzić oględziny pojazdu i wszelkie uwagi odnotować w protokole zdawczo – odbiorczym pojazdu.

15. Co zrobić w przypadku zagubienia kluczyków?

W przypadku zagubienia kluczyków prosimy o kontakt z partnerem, od którego został wynajęty pojazd.

16. Co zrobić w przypadku zatrzaśnięcia kluczyków w samochodzie?

W przypadku zatrzaśnięcia kluczyków prosimy o kontakt z partnerem, od którego został wynajęty pojazd.

17. Czy w trakcie wynajmu należy przeprowadzić jakiekolwiek czynności serwisowe?

Nie. Wszelkie czynności serwisowe wykonuje wypożyczalnia.

18. Czy mogę zwrócić pojazd poza godzinami pracy danego punktu?

Tylko po uprzednim uprzedzeniu i wyrażeniu zgody przez punkt partnerski.

19. Czy w razie przebicia opony należy kogoś powiadomić, czy naprawy można dokonać na własną rękę?

Gdy w trakcie użytkowania pojazdu samochód ulegnie niewielkiej awarii, należy skontaktować się z punktem partnerskim w celu ustalenia działań.

20. Czy mogę podczepić do wynajmowanego pojazdu własną przyczepkę?

W takich przypadkach prosimy o kontakt z CarSpot.

21. Co zrobić w przypadku zalania tapicerki?

Skontaktować się z punktem partnerskim, w którym wypożyczany był samochód.


Grupa III: Umowy i płatności

1. Czy aby wynająć samochód, potrzebuję karty kredytowej?

Nie, istnieje możliwość zapłacenia przelewem bądź gotówką u partnera.

2. Czy przy wynajmie wszystkich pojazdów niezbędne jest wpłacenie kaucji?

Tak. Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej, wpłacona na konto CarSpot lub pozostawiona u partnera.

3. Czy jest możliwość wynajęcia samochodu bez wpłacania kaucji?

Nie ma takiej możliwości.

4. Jakie dokumenty są niezbędne do podpisania umowy najmu?

Dowód osobisty bądź paszport, prawo jazdy.

5. Czy mogę wynająć pojazd w czyimś imieniu?

Nie. Umowa wynajmu sporządzana jest zawsze na wynajmującego.

6. Czy mogę zapłacić przelewem?

Tak, przelewy to jedna z wielu form płatności akceptowanych przez CarSpot.

7. Czy można zapłacić w ratach?

Nie istnieje możliwość zapłaty w formie rat.

8. Czy można uzyskać zniżki jako stały klient?

Tak, każdy klient uzyskuje punkty w programie partnerskim, które może zamienić na zniżki przy kolejnych wynajmach. Przy dużych zleceniach rabaty negocjowane są indywidualnie.

9 .Czy mogę używać wypożyczonego pojazdu w celach zarobkowych? (podnajem)

Nie, samochód nie może by podnajmowany. Kierowcą pojazdu musi być osoba wpisana w umowie najmu.

10. Czy jako kierowca trzeba mieć jakiś staż?

Aby wynająć samochód w CarSpot kierowca musi mieć przynajmniej 18 lat i posiadać prawo jazdy przynajmniej jeden rok.

11. Zgubiłem/am dowód osobisty, czy mogę wynająć samochód na inny dokument?

Tak, do wynajęcia samochodu niezbędny jest dokument potwierdzający tożsamość czyli dowód osobisty lub paszport.

12. Co pokrywa ubezpieczenie pojazdu?

Samochody posiadają pełny pakiet ubezpieczeń OC, AC, NNW.

13. Czy w samochodach można palić?

W samochodach obowiązuje kategoryczny zakaz palenia.

14. Czy wypożyczalnia załatwia wszelkie formalności związane z samochodem zastępczym?

W przypadku gdy niezbędny jest samochód zastępczy, prosimy o kontakt z partnerem, od którego został wynajęty pojazd.

15. Jakie dane osobowe potrzebne są do wynajęcia pojazdu?

Do wynajęcia pojazdu konieczne jest posiadanie ważnego dowodu osobistego i prawa jazdy.

16. Czy płatności można dokonać dopiero w momencie zwrotu pojazdu?

Płatność za wynajem dokonywana jest zawsze z góry i następuje w momencie potwierdzenia rezerwacji.

17. Czy w chwili wynajmu na mojej karcie zostanie zabezpieczony depozyt?

Taka możliwość istnieje tylko w przypadku płatności kartą kredytową u partnera w terminalu płatniczym, za pośrednictwem strony internetowej nie ma takiej możliwości.

18. Moje prawo jazdy zostało skradzione, czy mogę w zastępstwie okazać notkę potwierdzającą jego kradzież?

Wynajem samochodu możliwy jest tylko z ważnym prawem jazdy.

19.Jakie czynniki mogą mieć wpływ na zmianę początkowo szacowanej całkowitej opłaty za wynajem?

Cena podana w serwisie CarSpot jest ostateczna, na jej wysokość składają się takie czynniki jak: długość wynajmu, prognozowana ilość przebytych kilometrów, klasa samochodu itp.

20. Czy oprócz podstawowej stawki za wynajem istnieją jakieś dodatkowe opłaty?

Tak. Dodatkowe opłaty naliczane są za m.in. zwrot brudnego samochodu, niższy stan paliwa niż przy odbiorze pojazdu, przekroczony czas wynajmu itp.

21. Grzywny: co z karami za parkowanie, wykroczenia drogowe?

Kierowca zobowiązany jest zapłacić za wszystkie wykroczenia drogowe popełnione podczas wynajmu samochodu.

22. Czy kaucja jest zwrotna?

Tak. Kaucja jest zwracana zaraz po zakończeniu wynajmu.

23. Kiedy zwracana jest kaucja?

Po zakończonym wynajmie w ciągu 7 dni roboczych, w przypadku blokady kaucji na karcie lub przelewu internetowego. Jeśli kaucja jest pozostawiona w formie gotówki u partnera, zwracana jest bezpośrednio po wynajmie.

24. Czy mogę zapłacić za wynajem samochodu z obcej walucie?

W CarSpot akceptujemy Złotówki i Euro.

25. Czy przy wynajmie samochodu na np. kilka miesięcy można liczyć na upust?

Przy wynajmie długoterminowym istnieje możliwość negocjacji ceny.

26. Czy firma musi mieć kartę kredytową, by wynająć samochód?

Nie. Do wynajmu pojazdu nie jest konieczna karta kredytowa.